четвъртък, 14 май 2009 г.

Вкъщи с мама...




Мама ме гледа подозрително и е леко притеснена:
"Не е добре толкова дълго в себе си да си вглъбена!"
"Обърни ми внимание!"
"Спри да четеш!"
"Вдигни телефона!"
"Не мрънкай!"
"Бъди настоятелна!"
"Бъди по-уверена!"
"Къде отиваш?"
"С кого излизаш?"
"Имаш ли пари?"
"Кога ще се прибереш?"
"Какво пак пишеш?"
"Я, се стегни!"
"И престани тайно вечер да ми ревеш!"
"Няма смисъл в това!"
"Помогни си сама!"
Мама...е права!
Но мама си има стабилен център,
добра координация
и завидна за наедрялото си тяло естествена грация.
Мама е бивша балерина
уви, не успя да възпита у мен
никаква воля и самодисциплина.
"Първа позиция!
Стегни в шпиц!
Напред и връщаш!
Назад и връщаш!
Встрани и обратно!
И.................
Другия крак и после работим за меки ръце!"
Благодаря за уроците, мамо!
Твоята сила и вяра, и воля, уви, не притежавам
Жалка съм и не те заслужавам!

Няма коментари: